مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-14اقتصادي

اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی در کرمانشاه


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از آغاز طرح ملی مزیت سنجی شغلی در شهرستان های استان کرمانشاه بر اساس ویژگی های اقتصادی و اجتماعی هر شهرستان خبر داد.

- محسن رخصی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ملی مزیت سنجی شغلی همزمان با سراسر کشور در شهرستان های استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح با بهره گیری از جدیدترین روش های علمی و هزاران ساعت کار کارشناسی و محاسباتی، فهرست 50 شغل دارای مزیت در هر شهرستان بر اساس بوم منطقه و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی رتبه بندی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: هدف از اجرای طرح مزیت سنجی ارائه نقشه راه مناسب جهت شروع یا توسعه کسب و کارهای مناسب برای علاقه مندان و کارآفرینان هر شهرستان است.

رخصی با بیان اینکه سامانه جامعه مزیت سنجی شغلی هم اکنون به آدرس الکترونیکی http://maziyatjob.

emdad.

ir رونمایی شده است، تصریح کرد: این سامانه فهرست شغل های دارای مزیت در هر شهرستان را به صورت رایگان در اختیار دستگاه های متولی اشتغال، کارآفرینان و پژوهشگران حوزه کسب و کار قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های نیازمند و مددجو را در صدر اقدامات خود قرار داده است، بیان کرد: سامانه جامعه مزیت شغلی موجب رونق کسب و کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی در کرمانشاه

اجرای طرح ملی مزیت سنجی شغلی در کرمانشاه