مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-14سياسي

پاییزه کتاب در کتابفروشی های استان سمنان


پانزدهمین همین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با عنوان پاییزه کتاب 99 با مشارکت 11 کتابفروشی در استان سمنان از امروز همزمان با شروع هفته کتاب آغاز شد.

- ایسنا/سمنان پانزدهمین همین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با عنوان "پاییزه کتاب 99" با مشارکت 11 کتابفروشی در استان سمنان از امروز همزمان با شروع هفته کتاب آغاز شد.

ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 24 آبان ماه اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب 99 تا سی ام آبان در کتابفروشی های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه مندان می توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی های عضو طرح خریداری کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها، سقف مجاز برای هر خریدار 25 درصد افزایش یافته است و با این افزایش در این دوره هر خریدار می تواند تا سقف 200 هزار تومان کتاب خریداری کنند.

صادقی نژاد، با اشاره به مشارکت 11 کتابفروشی استان سمنان در طرح پاییزه کتاب 99 اظهار کرد: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییزه کتاب در کتابفروشی های استان سمنان

پاییزه کتاب در کتابفروشی های استان سمنان