مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-14بين الملل

نخست وزیر انگلیس مشاور ارشدش را اخراج کرد


به صورت فوری از نخست وزیر انگلیس خواسته شد تا یک قانونگذار پارلمان را به عنوان رییس دفتر دائمی خود با هدف کمک به التیام شکافها با نمایندگان پارلمان در ضمن هشدارها در مورد اینکه فراکسیون پارلمانی حزبش غیر قابل مدیریت می شود، - منصوب کند.

بر اساس گزارش گاردین، بوریس جانسون دستور به اخراج فوری دومینیک کامینگز، دستیارش از دولت بعد از آنکه او به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادن علیه این نخست وزیر انگلیس متهم شد، داده است؛ پایانی دراماتیک برای یک دوره پرتلاظم که سبب ایجاد خلاء در قلب دولت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، کامینگز و همپیمانش لی کین – هر دو از حامیان سر سخت بریگزیت – از سوی قانونگذاران پارلمان متهم به فرهنگ مردسالارانه و چند سری بحران مربوط به ارتباطات شده‌اند.

بر اساس این گزارش با وجود آنکه قبلا برکناری آنها قرار بود کریسمس اجرایی شود اما روز جمعه از آنها تقاضا شده که فورا از سمتشان کنار بروند.

همچنین به صورت فوری از نخست وزیر انگلیس خواسته شد تا یک قانونگذار پارلمان را به عنوان رییس دفتر دائمی خود با هدف کمک به التیام شکافها با نمایندگان پارلمان در ضمن هشدارها در مورد اینکه فراکسیون پارلمانی حزبش غیر قابل مدیریت می شود، منصوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس مشاور ارشدش را اخراج کرد

نخست وزیر انگلیس مشاور ارشدش را اخراج کرد