مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-14ورزشي

زلزله بزرگ در فوتبال / دلال ها، مربیان و مدیران متخلف زیر تیغ محرومیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار خبر احتمال برخورد جدی دستگاه های نظارتی با جریان دلالیسم در ورزش به ویژه فوتبال، این باور نزد افکارعمومی به وجود آمد که ماجرا به دست فراموشی سپرده شده است اما بر خلاف انتظار نه تنها این عامل فراموش نشد .

- شنیده می شود، یک مربی لیگ برتری و سه مربی لیگ دسته اول در آستانه محرومیت سنگین قرار دارند که به زودی آرای این افراد اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار خبر احتمال برخورد جدی دستگاه های نظارتی با جریان دلالیسم در ورزش به ویژه فوتبال، این باور نزد افکارعمومی به وجود آمد که ماجرا به دست فراموشی سپرده شده است اما بر خلاف انتظار نه تنها این عامل فراموش نشد بلکه این پرونده وارد فاز جدیدی شده است.

گفته می شود سرشاخه اصلی جریان دلالیسم چند شرکت به اصطلاح کارگزاری و دلالی است که در قالب فعالیت های نقل و انتقالاتی سهم بسیار زیادی در بالارفتن نرخ فوتبالیست های کشور ایفا کردند.

یکی از این شرکت ها که در حال حاضر با چهار دلال سرشناس مشغول فعالیت بوده است بخش عمده ای از بازیکنان فوتبال را با قراردادهای محضری در اختیار خود داشته به همین دلیل هر باشگاه و مدیری قصد استخدام آنها را داشتند با رقم های هنگفت این مجموعه رو به رو می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله بزرگ در فوتبال / دلال ها، مربیان و مدیران متخلف زیر تیغ محرومیت

زلزله بزرگ در فوتبال / دلال ها، مربیان و مدیران متخلف زیر تیغ محرومیت