مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-14فرهنگي

بخشی از اعتبارات جشنواره تئاتر کودک صرف تجهیز سالن ها می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در صورت تخصیص اعتبارات جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بخشی از آن را صرف تجهیز و تعمیر سالن ها و مجتمع های فرهنگی، - هنری استان می کنیم .

احمدرضا احسانی شنبه 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، مطرح کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و امسال به شکل قبل برگزار نمی شود و جایگزینی برای آن درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در هفته ملی کتاب 13 برنامه شاخص در همدان برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت صنعت چاپ استان، آیین جایزه قلم هگمتانه، مسابقه کتابخوانی، معرفی، بررسی و نقد کتاب، اهدای کتاب به مراکز آموزشی و فرهنگی، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان، نشست کتابخوان، نشست تخصصی آسیب شناسی کتاب در شهرستان بهار و مراسم اختتامیه کتابخوانی رضوی از جمله این برنامه ها است.

احسانی درباره فعالیت های این اداره کل در سال جاری گفت: برگزاری برنامه های هفته ملی کتاب، تقدیر از چهره های فرهنگی ماندگار با محوریت حاج رضا فاضلیان در آذرماه، برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی در دی ماه در شهرستان رزن، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی با موضوع نماز در شهرستان کبودراهنک، برگزاری جشنواره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اعتبارات جشنواره تئاتر کودک صرف تجهیز سالن ها می شود

بخشی از اعتبارات جشنواره تئاتر کودک صرف تجهیز سالن ها می شود