مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-14سياسي

ابلاغ بودجه موزه دفاع مقدس لرستان/ تهاتر 170 میلیاردی برای تسویه بدهی ها


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از ابلاغ بودجه پروژه موزه دفاع مقدس این استان از سوی معاون رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه حسن پور امروز شنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه 182 میلیارد تومان به پروژه های ملی استان ابلاغ شده است، اظهار داشت: بنا به دستور استاندار لرستان کارگروه پژوهش استان برابر دستورالعمل هایی که رسیده است باید در هر فصل جلسه ای در راستای پیگیری امور مربوطه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای تعیین اولویت های پژوهشی استان شش کمیته مطابق شورای عالی تشکیل داده ایم، ادامه داد: 35 محور پژوهشی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، تصریح کرد: این محورها ابتدا در شش کمیته تخصصی تصویب شده بود و سپس با اخذ مصوبه کارگروه پژوهش استان نهایتاً در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

حسن پور با بیان اینکه تلاش کرده ایم از ظرفیت علمی و دانش اساتید دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان در راستای تشکیل اعضای کارگروه پژوهش استفاده کنیم، اظهار داشت: مابقی پژوهش ها طبق دستورالعمل بند (ز) تبصره 9 قانون بودجه، طی خواهد شد و از طریق فراخوان عناوین مربوط به محورها توسط پژوهشگران انتخاب و انجام خواهند گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بودجه موزه دفاع مقدس لرستان/ تهاتر 170 میلیاردی برای تسویه بدهی ها

ابلاغ بودجه موزه دفاع مقدس لرستان/ تهاتر 170 میلیاردی برای تسویه بدهی ها