مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-14سياسي

حضور دوباره نماینده ولی فقیه در خوزستان در شرکت نیشکر هفت تپه


نماینده ولی فقیه در خوزستان صبح امروز برای چندمین به شوش سفر کرد تا پیگیر آخرین وضعیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان صبح امروز برای چندمین به شوش سفر کرد تا پیگیر آخرین وضعیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه باشد.

وی شنبه گذشته برای حل کردن مشکل اخراج 15 کارگر این شرکت در تجمع کارگران شرکت کرده و کمتر از 48 ساعت این کارگران دوباره به کار بازگشتند امام جمعه اهواز شنبه گذشته به کارگران قول داده بود هفته دیگر برای دیدن بازگشت به کار کارگران اخراجی و پیگیری مطالبات آنها به هفت تپه سفر خواهد کرد وعده ای که امروز عملی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز ضمن بازدید از کارخانه که در وضعیت اورهال بود و آماده برداشت می شود با کارگران هم که این روزها مشغول کار شده اند ساعاتی گفتگو کرد.

با پیگیری امام جمعه اهواز، قوه قضاییه و برخی نمایندگان مجلس دو روز پیش قدم بزرگی برای حل اساسی مشکلات این شرکت برداشته شد و سازمان خصوصی سازی در نامه ای به هیئت داوری بر اجرای خلعید مالکان این شرکت تأکید کرد.

شرکت نیشکر هفت تپه در 14 کیلومتر شهر شوش و دارای کارخانجات و همچنین 24 هزار هکتار زمین بسیار مرغوب در ساحل رودخانه دز است که در مزایده سال 94 با پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دوباره نماینده ولی فقیه در خوزستان در شرکت نیشکر هفت تپه

حضور دوباره نماینده ولی فقیه در خوزستان در شرکت نیشکر هفت تپه