مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-14پزشكي

بانکی ویژه شیرخواران


پیوند مادر و کودک از زمان شکل گیری نطفه در رحم آغاز می شود و روز به روز محکم تر می شود؛ پیوندی که بعد از تولد و بریده شدن بند ناف، با آغوش و شیرمادر تداوم می یابد؛ - ایسنا/فارس پیوند مادر و کودک از زمان شکل گیری نطفه در رحم آغاز می شود و روز به روز محکم تر می شود؛ پیوندی که بعد از تولد و بریده شدن بند ناف، با آغوش و شیرمادر تداوم می یابد؛ ارتباطی که علاوه بر نقش آفرینی در پیوند عاطفی بین مادر و کودک، در تعیین آینده ای سالم و کم دغدغه، نقش آفرینی خواهد کرد.

ارتباط محکمی که بین مادر و کودک در دوران زندگی جنینی و بارداری شکل گرفته، پس از تولد با در آغوش گرفتن و تغذیه با شیر مادر، عمیق و عمیق تر می شود؛ شیر، نه تنها تامین کننده نیاز تغذیه ای و ایمنی کودک بلکه، پاسخ دهنده نیازهای عاطفی مادر و نوزاد است.

این ارتباط بعد از تولد، خواسته ی اکثر مادران محسوب می شود اما امکان دارد به دلایل مختلف اعم از کمبود تولید شیر، بیماری مادر یا نوزاد و مرگ مادر، به شکل مستقیم قابل تامین نباشد؛ اما امروزه علم راهکارهایی را پیش روی مادرانی قرار داده است که علاقه مند به تغذیه نوزادان با شیر خودشان هستند.

بانک شیر مدیر سلامت جمعیت خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه شیر مادر نمونه ای آشکار از لطف و عنایت پرودگار نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکی ویژه شیرخواران

بانکی ویژه شیرخواران