مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-14سياسي

احداث 8 خانه عالم در ملایر


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایراز ساخت خانه های عالم در روستاهای ملایر با کمک خیرین و بنیاد برکت خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت خانه عالم در حال احداث است.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه وجود روحانیون در روستاها کمک بزرگی به تبیین و ترویج مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها می کند اظهار کرد: در حال حاضر 30 خانه عالم در روستاهای ملایر ساخته شده است.

وی از ساخت هشت خانه عالم دیگر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این خانه ها با کمک های مردمی و خیرین و بنیاد برکت و اداره تبلیغات اسلامی تامین اعتبار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه در کمیته برنامه ریزی امسال با مساعدت فرماندار 240 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خانه های عالم روستاها دیده شده است تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه تخصیص اعتبار لازم برای این امر صورت گیرد.

وی از ساخت خانه عالم در روستای توتل به همت مردم و خیرین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت 200 متر و با برآورد 200 میلیون تومان از هفته قبل شروع شده و جمعی از خیران هم میزانی از مصالح را تامین کرده اند.

نجفی اضافه کرد: کنار این پروژه مجتمع فرهنگی و تبلیغی دیگری نیز طراحی شده که امیدواریم با حمایت مسئولین و خیرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8 خانه عالم در ملایر

احداث 8 خانه عالم در ملایر