مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-14اقتصادي

افزایش تقاضا برای صادرات آبزیان/ توسعه فروش آنلاین در دوران کرونا


مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: با اجرای پایش ها و پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا، از تیر ماه امسال با تقاضای روزافزون صادرات آبزیان مواجه شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگلشاهی درباره اقدامات انجام شده برای رونق بازار داخلی آبزیان در شرایط کرونایی اظهار داشت: توسعه فروش الکترونیکی آبزیان در کشور تا حدی توانست بخشی از محصولات به ویژه ماهی قزل آلا را از مزارع پرورش ماهی خارج کند و فروش را افزایش دهد.

وی به اخذ استاندارد ملی تولید ماهی قزل آلا نیز اشاره و اضافه کرد: با همکاری سازمان شیلات ایران و سازمان استاندارد ملی کشور، این استاندارد ملی تولید اخذ و برای نخستین بار کنسرو ماهی قزل آلا به صورت انبوه و تجاری وارد خط تولید شد.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران افزود: همین امر موجب شد بخشی از ماهی قزل آلا تولید شده وارد کنسروسازی ها شود.

وی گفت: اقدامات برای دستیابی به بازارهای جدید ماهی قزل آلا و تغییر رویه های صادراتی نیز به افزایش صادرات و کاهش موجودی انباشت شده این محصول در مزارع پرورشی کمک کرد.

گلشاهی توضیح داد: در حال حاضر عمان و امارات به عنوان کشورهای هدف صادرات محصولات آبزی در عرصه های جدید مطرح شده اند ضمن آنکه در شش ماهه اخیر صادرات این محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضا برای صادرات آبزیان/ توسعه فروش آنلاین در دوران کرونا

افزایش تقاضا برای صادرات آبزیان/ توسعه فروش آنلاین در دوران کرونا