مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-14پزشكي

هزینه 270 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران دیابتی در سال 98


معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه یکی از جدی ترین تهدیدهای سلامت انسان دیابت است، گفت: بیمه سلامت در سال 98 برای بیماران دیابتی 270 میلیارد تومان هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رضایی، با اشاره به روز جهانی دیابت، این بیماری را یکی از جدی ترین تهدیدهای سلامت انسان در سال ها و دهه های اخیر دیابت برشمرد و اظهار داشت: تغییرات چشمگیر در محیط زیست، رفتارها و سبک زندگی انسان ها موجب رشد صعودی چاقی و دیابت شده و عوارض عروقی دیابت در طول حیات بیماران به افزایش بسیار زیاد سکته های قلبی و مغزی، نارسایی کلیوی، نابینایی و قطع عضو منجر شده است.

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت همچنین 14 نوامبر روز جهانی دیابت را بهانه ای برای معرفی دیابت و تشویق و ترغیب جامعه جهانی به پیشگیری و مراقبت از شیوع گسترده آن دانست و با اشاره به حمایت های سازمان بیمه سلامت از بیماران دیابتی گفت: بیماران دیابتی در سیستم بیمه سلامت دارای پرونده هستند، همچنین در سال گذشته حدود 200 هزار نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت از انسولین های مورد نیاز خود استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بیماران دیابتی پس از ثبت در سامانه تأیید خدمت، داروی مورد نیاز خود را دریافت می کنند، افزود: در 6 ماهه اول سال جاری 150 هزار بیمار دیابتی از خدمت بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 270 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران دیابتی در سال 98

هزینه 270 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران دیابتی در سال 98