مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-14فرهنگي

کرمانشاه قوی می شود


فهما عنوان طرح ملی است که امسال مرحله دوم آن با عنوان ایران قوی کلید خورده، طرحی که می کوشد ایران را در حوزه فرهنگ در فضای مجازی قوی کند.

- ایسنا/کرمانشاه "فهما" عنوان طرح ملی است که امسال مرحله دوم آن با عنوان "ایران قوی" کلید خورده، طرحی که می کوشد ایران را در حوزه فرهنگ در فضای مجازی قوی کند.

دومین دوره این طرح امسال با مشارکت 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور از 22 آبان شروع شده و به مدت 90 روز و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

سه شبستان فرهنگ ، هنر و نوآوری سه عنوان اصلی برنامه های این طرح هستند که 12 رواق شامل دانش، نور، کتاب، همدلی، رسانه، سرود، نمایش، فیلم، قلم، کارآفرینی، فناوری و ترنج را زیرمجموعه خود دارند و ذیل این 12 رواق نیز 40 برنامه طراحی و تهیه شده است.

حجت الاسلام افشین کلات پور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع این طرح در کرمانشاه همزمان با اجرای آن در سراسر کشور، گفت: این طرح از 22 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه کلید خورده و تلاش دارد تا کرمانشاه را همپای دیگر استان های کشور در زمینه فرهنگ و هنر در فضای مجازی قوی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه قوی می شود

کرمانشاه قوی می شود