مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-14فناوري

رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنرهای تصویری به صورت مجازی برگزار می شود


کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنرهای تصویری به صورت مجازی برگزار می شود.

- رویداد شتاب استارتاپی "فناوری هنرهای تصویری" به صورت مجازی برگزار می شود ایسنا/آذربایجان شرقی به همت مرکز علمی –کاربردی جهاددانشگاهی تبریز، رویداد شتاب استارتاپی "فناوری هنرهای تصویری" به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رویداد شتاپ استارتاپی در محورهای فناوری اطلاعات و هنرهای تصویری، هنرهای تصویری در قاب عکس، مد و لباس در قاب تصویر، کسب و کارهای اینترنتی در حوزه های هنرهای تصویری و تاثیر هنرهای تصویری در صنعت گردشگری برگزار می شود.

رباب نوروزی افزود: این رویداد، در 12 آذر ماه سالجاری به صورت مجازی با مشارکت کانون کارآفرینان استان و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار برگزار خواهد شد و اساتید محترم، دانشجویان، فعالان و علاقه مندان می توانند ایده های خود را در محورهای فوق تا مورخه یکم آذرماه در سامانه مرکز به آدرس Taiz.

iastjd.

ac.

ir ثبت کنند.

وی ادامه داد: بعد از بررسی داوران، 10 ایده برتر انتخاب و به مرحله بعد راه خواهد یافت؛ همچنین، کارگاه ها و آموزش های لازم برای طراحی بوم کسب و کار، ثبت ایده و پتنت، نحوه ارائه و جذب سرمایه گذار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنرهای تصویری به صورت مجازی برگزار می شود

رویداد شتاب استارتاپی فناوری هنرهای تصویری به صورت مجازی برگزار می شود