مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-14اقتصادي

حمایت شرکت آب منطقه ای از کشاورزان در فروش آب مازاد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرکت آب منطقه ای از کشاورزانی که آب مازاد را به همکاران خود می فروشند حمایت می کند، زیرا تا زمانی که بازار آب شکل نگیرد، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرکت آب منطقه ای از کشاورزانی که آب مازاد را به همکاران خود می فروشند حمایت می کند، زیرا تا زمانی که بازار آب شکل نگیرد، آب مدیریت نمی شود.

محمد علایی در برنامه زنده تلوزیونی اشاره، در خصوص منابع آب و ظرفیت سدها در استان اظهار کرد: سدها از مهم ترین منابع تامین آب در استان هستند، به خصوص سد دوستی که بخش اصلی منابع آب مشهد را تعیین می کند و دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه در حال اجرای برنامه های خود در سال 99 در قالب طرحی به نام طرح سازگاری با کم آبی هستیم، عنوان کرد: با کمک مردم طبق برنامه هایی که در سال جاری مدون شده می توانیم بحث ناپایداری آب در شرق کشور را مدیریت کنیم.

افزایش ذخایر آب در پشت سدها و کاهش برداشت از آب های زیرزمینی دو خبر خوب بوده و بیش ترین میزان مصرف آب در جهان و ایران برای تولید غذا و پوشاک است.

علایی بیان کرد: در استان خراسان رضوی 85 درصد آب سطحی و زیرزمینی در بخش کشاورزی، 9 درصد در بخش شرب و بهداشت، 2 درصد در بخش صنعت و 4 درصد در بخش خدمات مصرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شرکت آب منطقه ای از کشاورزان در فروش آب مازاد

حمایت شرکت آب منطقه ای از کشاورزان در فروش آب مازاد