مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-14ورزشي

میزبانی مشهد از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور


فدراسیون هندبال با تقاضای میزبانی تیم اشتادسازه مشهد برای دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور موافقت کرده و در صورت موافقت ستاد کرونا خراسان رضوی این مسابقات در مشهد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون هندبال با تقاضای میزبانی تیم اشتادسازه مشهد برای دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور موافقت کرده و در صورت موافقت ستاد کرونا خراسان رضوی این مسابقات در مشهد برگزار خواهد شد.

رضا علیزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت هیات هندبال خراسان رضوی اظهار کرد: اجرایی کردن تقویم فدراسیون هندبال در دستور کار قرار دارد، اما شیوع کرونا مسابقات استانی را تحت تاثیر قرار داده و منتظر دستور ستاد کرونای استان هستیم تا برای مسابقات برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: برگزاری کلاس های مربی گری و داوری نیز در دستور کار قرار دارد و در حال برگزاری 56 ساعت دوره آموزشی درجه دو مربی گری هستیم.

هیات هندبال از شهریه دوره های آموزشی درآمدی ندارد و تمام شهریه آن صرف حق الزحمه اساتید و فدراسیون هندبال به عنوان میزبان برگزاری دوره ها می شود، شهریه این دوره نیز دویست هزار تومان بود.

رییس هیات هندبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دنبال تکمیل چارت مدیریتی هیات هندبال هستیم و افراد مدنظر خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مشهد از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور

میزبانی مشهد از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور