مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-14سياسي

ایمنی و سلامت مردم مهمترین اولویت در شورای ترافیک است


آنچه در شورای ترافیک اولویت و مورد توجه قرار گرفته ایمنی سلامت و ملاحظات مربوط به مردم در حوزه تردد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: اختلاف نظرهایی که در برخی حوزه ها بین مسوولان شهرستان به وجود می آید باید با نظر کارشناسی و فنی منجر به تصمیمات و مصوباتی شده که در آن سلامت ایمنی و ملاحظات مردم در تردد مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اختلاف نظر بین شهرداری و اتاق اصناف در حوزه مدیریت آژانس ها تصریح کرد: در این مباحث و اختلاف نظرها با بررسی و تحقیق کارشناسی و فنی باید ملاحظات امنیت و سلامت مردم در نظر گرفته شود و مهم نیست نظر کدام ارگان و نهاد اجرایی شود آنچه مهم بوده رعایت منافع و ملاحظات مردم با نظر کارشناسی صحیح است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه واحد خسارت بیمه ایران در مرکز شهر و مسیر شلوغ و پرتردد واقع شده است، خاطرنشان کرد: با موافقت مدیر بیمه گلستان قرار شد این موضوع در شورای ترافیک مطرح و مورد تصویب قرار گیرد تا مرکز نسبت به حساسیت موضوع با انتقال این واحد به خارج شهر و احداث بنا آن موافقت کند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات مهم در حوزه راه ها، تصادفات زیاد در مسیر راه های روستایی بوده که در این جلسه نصب علائم راهنمایی رانندگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی و سلامت مردم مهمترین اولویت در شورای ترافیک است

ایمنی و سلامت مردم مهمترین اولویت در شورای ترافیک است