مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-14پزشكي

این دستگاه تنفسی، الکل را از بدن می مکد


یک دستگاه تنفسی می تواند الکل موجود در بدن را بیرون بکشد و بر خلاف چیزی که در ابتدا به نظر می رسد، برای درمان خماری پس از مستی ساخته نشده است، - یک دستگاه تنفسی می تواند الکل موجود در بدن را بیرون بکشد و بر خلاف چیزی که در ابتدا به نظر می رسد، برای درمان خماری پس از مستی ساخته نشده است، بلکه برای مسمومیت با الکل ساخته شده که یک خطر تهدید کننده زندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اکنون می توان به معنای واقعی کلمه الکل را از سیستم تنفسی بیرون کشید و یک دستگاه تنفسی جدید به طور بالقوه می تواند افراد را از مسمومیت با الکل که جانشان را تهدید می کند، نجات دهد.

تیمی از دانشمندان دانشگاه شبکه بهداشت در تورنتو کانادا یک دستگاه موسوم به ClearMate ساخته اند که یک دستگاه تنفسی ساده است و می تواند جان انسان ها را نجات دهد.

این دستگاه بدین صورت کار می کند که افراد درون آن تنفس می کنند و به آنها کمک می کند تا روند پاکسازی سطح الکل سمی در بدن تسریع شود.

هر ساله 3 میلیون مرگ در نتیجه استفاده بیش از حد از الکل و مسمویت الکلی رخ می دهد و محققان به سرپرستی دکتر جوزف فیشر از این روش ساده به عنوان یک ناجی در درمان مسمومیت شدید با الکل استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دستگاه تنفسی، الکل را از بدن می مکد

این دستگاه تنفسی، الکل را از بدن می مکد