مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-14اقتصادي

خرید و فروش آپارتمان به شکلی مطمئن در این شرایط


جالب است بدانید که در روزهای اخیر با توجه به شرایط فعلی، وضعیت بازارها و اصناف مختلف کمی آرام تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، جالب اینجاست که بازار املاک همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد و در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که خرید آپارتمان در اندیشه چگونه روند خوب خود را در پایتخت حفظ کرده است.

روند خوب خرید آپارتمان در اندیشه با توجه به اتفاقاتی که در چند روز پیش افتاده، نوسانات عجیبی در بازارهای بورسی مختلف و کالاهای مختلف مشاهده کرده ایم.

خرید آپارتمان در اندیشه نیز به همین صورت و با توجه به پیشرفت و امکانات عالی این شهر در غرب استان تهران، هم خرید و فروش به خوبی ادامه دارد و هم قیمت با شیبی بسیار ملایم تر از دیگر مناطق استان تهران رو به بالا در حرکت است.

چگونه قیمت مناسب در این منطقه حفظ شده است؟ شهر اندیشه جز مناطق حومه ای پایتخت می باشد و به دلیل فاصله اندکی که با مرکز شهر تهران دارد کمی قیمت های املاک و آپارتمان در این منطقه پایین تر است و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه برای افرادی که قصد سرمایه گذاری با بازدهی صد درصد موفق دارند بسیار پیشنهاد می شود.

همانطور که می دانید قیمت ملک تحت تاثیر قیمت گذاری از طرف ارگان خاصی قرار نمی گیرد و فقط همکاری خوب سازندگان، مالکان و فروشندگان املاک در یک منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش آپارتمان به شکلی مطمئن در این شرایط

خرید و فروش آپارتمان به شکلی مطمئن در این شرایط