مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-14اجتماعي

برخورد با تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: طی سال جاری نظارت و کنترل بر ساخت وسازها و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی داخل محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ افزایش یافته و با متخلفان برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی کسایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال جاری نظارت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بر ساخت وسازها و تصرفات غیرمجاز در اراضی ملی داخل محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ افزایش یافته و با متخلفان برخورد می شود.

وی با اشاره به برخوردهای انجام یافته با متخلفان در این منطقه افزود: در این راستا 8 پرونده برای متخلفان تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

تشکیل اکیپ های مشترک بازدید از آق داغ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال ادامه داد: با توجه به اهمیت منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال به دلیل تنوع زیستی و وجود گونه های نادر گیاهی و جانوری، با تشکیل اکیپ هایی مشترک با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، بازدیدهای منظمی از این منطقه جهت جلوگیری از ساخت وسازها و تصرفات غیرمجاز انجام شده است.

    کسایی بیان کرد: در این زمینه علاقه مندان محیط زیست نیز می توانند مشاهدات خود در زمینه ساخت وسازها و تصرفات غیرمجاز را به سامانه ارتباط مردمی 1540 محیط زیست گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال

برخورد با تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال