مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-14اقتصادي

ایـنـترنـت اشیـا و کـشاورزی هـوشـمـند


شماره ششم نشریه علمی ترویجی «جوانه»  فصلنامه انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر شد.

- شماره ششم نشریه علمی ترویجی جوانه  فصلنامه انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا؛ درباره آکواپونیک چه می دانید؟ ، گیاه شناسی: سیستماتیک گیاهی ، اینترنت اشیاء و کشاورزی هوشمند ، اگروفارستری، ضرورتی برای مقابله با تغییر اقلیم و دستیابی به اهداف توسعه پایدار ، تأثیر موسیقی بر گیاهان ، مروری بر کاربرد بیوتکنولوژی در صنعت، کشاورزی و محیط زیست ، آشنایی با گیاه چند منظوره خارشتر ، معرفی گیاه کینوا – خاویار گیاهی ، معرفی دانه روغنی و داروی کاماینا ، تنوع زیستی در کشاورزی ، معرفی علف های هرز ، معرفی کتاب واکنش گیاهان به تنش خشکی و شوری از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره از نشریه می خوانیم.

معرفی گروه زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ، تجهیزات و اساتید این گروه ، گزارش عملکرد انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات و مصاحبه با دانشجویان در رابطه با آموزش مجازی، مطالب دیگری است که در شماره ششم نشریه جوانه منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایـنـترنـت اشیـا و کـشاورزی هـوشـمـند

ایـنـترنـت اشیـا و کـشاورزی هـوشـمـند