مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-14ورزشي

بلاتکلیفی دومین سهمیه فوتسال اصفهان / مدیران هایپر شهر پاسخگو نیستند


در حال هایپر شهر شاهین شهر پس از شایعات فروش سهمیه، سرمربی جدید خود را معرفی کرد که وضعیت این تیم همچنان نامشخص و خبرهای مختلفی از اردوی زردپوشان به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهمن ماه سال 1398 بود که در یک فینال تماشایی تیم هایپر شهر شاهین شهر با وجود شکست مقابل شاهین کرمانشاه جواز حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرد تا به عنوان دومین نماینده اصفهان پس از گیتی پسند در این لیگ حاضر باشد.

استارت خوبی هایپر شهر در لیگ برتر پس از اتمام لیگ یک و شروع نقل انتقالات لیگ برتر هایپر شهر به عنوان دومین نماینده اصفهان، عملکرد مناسبی داشت و با جذب بازیکنان خوبی همچون سعید افشار، مجید حاجی بنده و ابراهیم حسینی توانست علاوه بر حفظ شاکله تیم فصل قبل خود، شرایط را برای حضور در لیگ برتر مهیا کند.

سعید رستمی نیز که هایپر را از لیگ یک به لیگ برتر آورد، چند هفته ای میهمان این تیم بود و پس از آن در طول مسابقات  از سمت خود برکنار شد؛ هایپر شهر شروع خوبی در هفته های ابتدای لیگ داشت ولیکن با گذشت زمان این تیم افت کرد و به انتهای جدول رسید.

پس از آغاز دوران افت هایپر و برکناری سعید رستمی، مهدی مصطفوی سکان این تیم را بر عهده گرفت ولی نتایج وی نیز مفید واقع نشد تا جای خود را به مهرداد جابری جوان اما با تجربه دهد؛ جابری توانست با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی دومین سهمیه فوتسال اصفهان / مدیران هایپر شهر پاسخگو نیستند

بلاتکلیفی دومین سهمیه فوتسال اصفهان / مدیران هایپر شهر پاسخگو نیستند