مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 04:152020-11-14فرهنگي

شرکت 9 کتابفروشی کهگیلویه و بویراحمد در طرح پاییزه کتاب 99


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت 9 کتابفروشی استان در طرح پاییزه کتاب امسال خبر داد.

- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد شرکت 9 کتابفروشی کهگیلویه و بویراحمد در طرح پاییزه کتاب 99 ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت 9 کتابفروشی استان در طرح پاییزه کتاب امسال خبر داد.

رضا خردمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در طرح پاییزه کتاب امسال 9 کتابفروشی از استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت خواهند کرد، افزود: از این تعداد، 5 کتابفروشی در شهر یاسوج، 2 کتابفروشی در شهر دهدشت و 2 کتابفروشی در گچساران در این طرح حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب از 24 تا 30 آبان ماه همزمان با هفته کتاب در سراسر کشور برگزار می شود که علاقمندان می توانند با 20 درصد تخفیف برای هر کد ملی تا سقف 200هزار تومان از این طرح بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سقف خرید نسبت به طرح تابستان کتاب امسال، 25 درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، خرید کتاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 9 کتابفروشی کهگیلویه و بویراحمد در طرح پاییزه کتاب 99

شرکت 9 کتابفروشی کهگیلویه و بویراحمد در طرح پاییزه کتاب 99