مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 02:452020-11-13فرهنگي

سنگ اندازی «فارابی» پیش پای «رستاخیز»!/ چرا فیلم اکران آنلاین نشد؟


تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، در اظهاراتی صریح بنیاد سینمایی «فارابی» را متهم به کارشکنی چندباره در فرآیند تولید و عرضه این فیلم سینمایی کرد.

- تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش، در اظهاراتی صریح بنیاد سینمایی فارابی را متهم به کارشکنی چندباره در فرآیند تولید و عرضه این فیلم سینمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در برنامه تلویزیونی نقد سینما ضمن تاکید بر اینکه این فارابی مالک 60 درصد فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش است و برای همین منظور 17 میلیارد تومان پرداخته است به طور تلویحی از وجود اختلافات بین فارابی و تهیه کننده رستاخیز صحبت کرد؛ اختلافی که به تعبیر او مانع از درآمدزایی این فیلم سینمایی شد.

تابش در بخشی از گفتگوی 19 مهرماه خود در پاسخ به اینکه آیا رستاخیز در صورت اکران می توانست چنین فروشی در گیشه داشته باشد عنوان کرد: اگر فیلم در عرضه خارجی زودتر ورود می کرد، تهیه کننده حرف ما را گوش می داد و همراهی می کرد، قطعاً در اکران پلتفرمی می توانست درآمد خیلی خوبی داشته باشد اما مخاطب داخلی احتمالاً آن میزان استقبالی را که پیش بینی شده بود، از فیلم نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی «فارابی» پیش پای «رستاخیز»!/ چرا فیلم اکران آنلاین نشد؟

سنگ اندازی «فارابی» پیش پای «رستاخیز»!/ چرا فیلم اکران آنلاین نشد؟