مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 22:052020-11-13دانش

حضور چهار عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست دانشمندان 2 درصد برتر دنیا


چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست دانشمندان 2 درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دکتر عبدالله سلیمی، دکتر محمدرضا ستاره، دکتر رحمت صادقی و دکتر حسن بیورانی  از  استادان دانشگاه کردستان که دارای مرتبه استاد تمامی هستند در زمره 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

  این دانشمندان بر اساس شاخص کامپوزیت C و بر مبنای شاخص های ششگانه، Total citation ،H-index ،Coauthorship-adjusted H-index ،Total citation to single authored papers ،Total citation to single+first authored papers ،Total citation to single+first+last authored papers ارزیابی و انتخاب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در آخرین رتبه بندی دانشگاه های جوان جهان 2020، تعداد 414 دانشگاه از سراسر جهان مورد ارزیابی قرار گرفت که دانشگاه کردستان با کسب رتبه 11 در بین دانشگاه های ایرانی (جامع، صنعتی و علوم پزشکی) و رتبه 7 در بین دانشگاه های جامع کشور در اولین حضور خود در رتبه بندی مذکور، موفق به کسب رتبه 300-251 در بین دانشگاه های جوان جهان شد.

گفتنی است، دانشگاه کردستان در ارزیابی های اخیر پایگاه رتبه بندی تایمز هم موفق به کسب 801 - 1000 در رتبه بندی جهانی، 250 - 200 در رتبه بندی آسیایی، رتبه 601 - 800 در رتبه بندی موضوعی (مهندسی و فناوری و علوم فیزیکی) و رتبه +600 در رتبه بندی تاثیرگذاری دانشگاه های جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چهار عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست دانشمندان 2 درصد برتر دنیا

حضور چهار عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در لیست دانشمندان 2 درصد برتر دنیا