مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 19:052020-11-13سياسي

کودکان بی سرپرست باید به درستی در مسیر پرورش قرار گیرند


رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر مشهد گفت: هرکدام از کودکانی که در این مجموعه نگهداری می شوند، سرمایه هایی هستند که در آینده از نقش آفرینان مؤثر جامعه خواهند بود که باید به درستی در مسیر پرورش قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، بتول گندمی در حاشیه بازدید از محل نگهداری و آموزش به کودکان بی سرپرست گلستان علی(ع) بابیان اینکه مجموعه ای با عشق و علاقه و ایثار و ازخودگذشتگی را شاهد هستیم که بخشی از کارکرد و رسالت دستگاه های دولتی را به دوش می کشد و سعی بر کاهش دردها و رنج های جامعه دارد، اظهار کرد: مشهد شهر خاصی است و توجه به کودکان بی سرپرست همیشه در دستور کار خیرین محترم بوده و کارهای ارزشمند و عمیقی نیز در این زمینه اجرایی شده است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: در مجموعه گلستان علی(ع) نگاه فراتر از نگهداری صرف کودکان است و نگاه به آینده و برنامه ریزی برای آینده آن ها در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به مجموعه در حال ساخت نگهداری و پرورش کودکان نخبه گلستان علی(ع)، بیان کرد: این اقدام نشان از برنامه ریزی آینده نگر مدیران این مجموعه است که امیدواریم با حمایت بیش ازپیش خیرین هرچه زودتر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بی سرپرست باید به درستی در مسیر پرورش قرار گیرند

کودکان بی سرپرست باید به درستی در مسیر پرورش قرار گیرند