مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-13سياسي

انصراف شرکت حقوقی از پیگیری شکایت ترامپ در پنسیلوانیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسسه حقوقی پورتر رایت موریس و آرتور که تلاش های ستاد انتخاباتی ترامپ برای ایجاد شبهه در نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را هدایت می کرد، - موسسه حقوقی که شکایت انتخاباتی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا را مطرح کرده بود، به طور ناگهانی اعلام کرد از پیگیری شکایت کنار کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسسه حقوقی پورتر رایت موریس و آرتور که تلاش های ستاد انتخاباتی ترامپ برای ایجاد شبهه در نتایج انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را هدایت می کرد، به طور ناگهانی از ادامه فعالیت و پیگیری شکایت حقوقی که چند روز قبل از طرف رییس جمهور آمریکا مطرح کرده بود، کنار کشید.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد شاکیان و پورتر رایت به توافقی دوجانبه دست یافتند مبنی بر این که کناره گیری پورتر رایت به نفع خواهان ها خواهد بود.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه در گزارشی از تنش های داخلی در این شرکت به دلیل کار آن برای ستاد ترامپ در پنسیلوانیا خبر داده بود.

برخی از کارمندان آن گفته بودند نگرانند از این شرکت برای آسیب زدن به یکپارچگی انتخابات استفاده شود.

طبق افشاگری انتخابات فدرال، این شرکت که مستقر در کلمبوس، مرکز اوهایو است، دست کم 727 هزار دلار از سوی ستاد ترامپ و کمیته ملی حزب جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف شرکت حقوقی از پیگیری شکایت ترامپ در پنسیلوانیا

انصراف شرکت حقوقی از پیگیری شکایت ترامپ در پنسیلوانیا