مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-13اجتماعي

بارش شدید تگرگ در محورهای جیرفت/تردد جریان دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش شدید تگرگ در محورهای جیرفت گفت: جاده ها و گردنه های مناطق کوهستانی جیرفت باز و تردد در آنها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسعود جمیلی اظهار داشت: امروز شاهد بارش شدید تگرگ در محدوده تونل اسفند تا دهستان مسکون در محور ارتباطی جیرفت _جبالبارز _دهبکری بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب ادامه داد: با حضور راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت و اکیپ های گشت مستقر در راهدارخانه جبالبارز تردد وسایل نقلیه و خودروهای عبوری در این محور بدون مشکل و قطعی تردد مدیریت و انجام شد به طوری که در حال حاضر ترافیکی روان در این محور را شاهد هستیم.

وی با اشاره به دپوی شن و نمک مورد نیاز به اندازه کافی در راهداراخانه جبالبارز و آماده باش راهداران گفت: با توجه به ادامه ناپایداری ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه های شن و نمک پاش این اقدام انجام خواهد شد.

جمیلی با اشاره به اینکه در این شرایط و اولین بارش های پاییزی در جاده های مناطق کوهستانی و شریانی را شاهد هستیم، تصریح کرد:  رانندگان توجه داشته باشند، لغزندگی محورها دور از انتظار نیست و باید قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک ها و دیگر وسایل ایمنی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید تگرگ در محورهای جیرفت/تردد جریان دارد

بارش شدید تگرگ در محورهای جیرفت/تردد جریان دارد