مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-13سياسي

نامگذاری نخستین کتابخانه شهر صدرا به نام شهدای سلامت


نام نخستین کتابخانه شهر صدرا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا به ریاست فرماندار شیراز به «شهدای سلامت» مزین شد.

- شیراز- نام نخستین کتابخانه شهر صدرا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا به ریاست فرماندار شیراز به شهدای سلامت مزین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا در سال جاری با موضوع افتتاح و کلنگ زنی دو کتابخانه عمومی شهر صدرا، به ریاست محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان شیراز و با حضور روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهر صدرا برگزار شد.

بررسی مصوبات پیشین، برنامه ریزی برای کلنگ زنی کتابخانه بزرگ شهر صدرا و افتتاح و نامگذاری کتابخانه عمومی فاز دوم این شهر از دستورکارهای این نشست بود.

با توافق اعضا و به پاس قدردانی از خدمات کادر درمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در کشور، کتابخانه فاز دو شهر صدرا به نام کتابخانه عمومی شهدای سلامت نامگذاری شد.

فرماندار شیراز در این نشست با اشاره به اینکه شاهد تحول در حوزه فرهنگی در شهر صدرا هستیم، گفت: با همکاری شرکت عمران صدرا و مسئولان این شهر، افتتاح یک کتابخانه و کلنگ زنی کتابخانه مرکزی صدرا هدیه ای به مردم شریف این شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری نخستین کتابخانه شهر صدرا به نام شهدای سلامت

نامگذاری نخستین کتابخانه شهر صدرا به نام شهدای سلامت