مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-13سياسي

هلال احمر در 22 استان کشور موقوفه دارد


مدیر اجرایی موقوفات هلال احمر کشور با اشاره به اینکه موقوفات جمعیت هلال احمر استان کرمان در سطح کشور رتبه اول دارد، گفت: در 22 استان کشور موقوفه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی لیالی در سفر به استان کرمان با اشاره به اینکه موقوفات جمعیت هلال احمر استان کرمان در سطح کشور رتبه اول دارد، افزود: در 22 استان کشور موقوفه داریم که در حدود هفت استان بیشترین موقوفه را به خود اختصاص دادند که توسط هیات اجرایی موقوفات استان مربوطه مدیریت و رسیدگی می شوند.

مدیر اجرایی موقوفات هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: حفاظت، صیانت، مراقبت و کنترل مسائل مالی و اجرای نیات واقفان از موارد بسیار مهمی است که توسط هیات اجرایی استان در این زمینه باید پیگیری و رسیدگی شود.

لیالی با اشاره به اینکه مسائل مربوط به موقوفات و دارایی های جمعیت هلال احمر احساس مسئولیت سنگینی بر دوش متولیان این امر دارد، تصریح کرد: استان کرمان در این زمینه شرایط ویژه ای در خصوص موقوفات دارد.

مدیر اجرایی موقوفات جمعیت هلال احمر گفت: موقوفات جمعیت هلال احمر با توجه به گستردگی و حجم بالای موقوفات در شهرستان رفسنجان به 2 بخش کشاورزی و املاک شهری تقسیم خواهد شد.

وی افزود: درآمدهای حاصل از بخش کشاورزی و دارایی های وقف، در حساب خصوصی مربوط به همان موقوفه واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در 22 استان کشور موقوفه دارد

هلال احمر در 22 استان کشور موقوفه دارد