مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-13سياسي

بانکداری ما سراسر ربا شده است


خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث اصلاح قانون بانکداری که اکنون بانکداری ما در اسم بدون ربا است اما متاسفانه سراسر ربا شده است، حتما باید اصلاح شود و به دنبال آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: به عنوان دبیر کمیسیون اقتصادی به شما می گویم که نظر مجلس نسبت به لوایح اقتصادی دولت کاملا مثبت است اما برخی از این لوایح کاربردی نیستند و تاثیری بر مشکلات مردم ندارند.

سید غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درخصوص لوایح اقتصادی دولت و صحبت های معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص 25 لایحه ای که به مجلس فرستاده شده اما رسیدگی نمی شود، گفت: همه لوایح دولت اکنون مطرح و در حال رسیدگی هستند، در اکثریت موارد هم نظر مجلس نسبت به لوایح اقتصادی دولت کاملا مثبت است، من به عنوان دبیر کمیسیون اقتصادی کاملا موافق لوایح اقتصادی دولت هستم اما دولت پیگیر لوایح اقتصادی مهم نیست و فقط می خواهد ما را سرگرم کند.

وی ادامه داد: برخی از این لوایحی که به مجلس فرستاده اند بسیار کم اهمیت است به عنوان مثال لایحه همکاری آزمایشگاهی بین ایران و هند یا لایحه همکاری در حوزه حمل ونقل بین ایران و سوییس، خب این ها اگرچه از نظر حقوقی لایحه هستند، اما در واقع تاثیر و فایده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکداری ما سراسر ربا شده است

بانکداری ما سراسر ربا شده است