مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-13سياسي

همبستگی مردم و مسئولان عامل رشد شهرستان های قصرقند و نیکشهر


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: وضعیت فعلی قصرقند و نیکشهر با گذشته تفاوت بسیاری دارد و این رشد در نتیجه همبستگی مردم و مسئولان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: وضعیت فعلی قصرقند و نیکشهر با گذشته تفاوت بسیاری دارد و این رشد در نتیجه همبستگی مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در ادامه سفر به جنوب استان در جلسه ای با حضور علما، معتمدین، نخبگان و سایر اقشار شهرستان قصرقند در مسجد جامع نور ساربوک، تعداد شهدای قصرقند را نشانگر روحیه ساکنان این منطقه دانست و اظهارکرد: وضعیت فعلی قصرقند و نیکشهر با گذشته تفاوت بسیاری دارد و این رشد در نتیجه همبستگی مردم و مسئولان است، البته مشکلاتی هم وجود دارد که باید با وحدت و همدلی آنها را رفع کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان خطاب به مسئولان حاضر در جلسه تأکید کرد: هر چه قدر بتوانیم در راستای اجرای وظایف و برنامه هایمان به خوبی کارکنیم و تلاشی مضاعف داشته باشیم، دل این مردم خوب و شایسته را شادتر خواهیم کرد و بر این اساس و به طور یقین دل پیامبر اکرم(ص) و خداوند متعال را شاد کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی مردم و مسئولان عامل رشد شهرستان های قصرقند و نیکشهر

همبستگی مردم و مسئولان عامل رشد شهرستان های قصرقند و نیکشهر