مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 21:002020-11-12اجتماعي

اجباری برای حضور معلمان در مدارس نیست/ مدیران حق اجبار ندارند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدیران نمی توانند معلمان را به حضور در مدارس اجبار کنند.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان، تعدادی از معلمان استان همدان گلایه هایی داشتند مبنی بر اینکه عوامل اجرایی و مدیران مدارس روستایی به آنها اجبار می کنند که در مدارس حاضر شوند و به دانش آموزانی این مناطق که دسترسی به اینترنت ندارند، آموزش دهند در صورتی که اجباری برای حضور معلم در مدارس نیست.

این افراد باید مسیر طولانی را طی کنند و خطرات ابتلا به کرونا را به جان بخرند و در کلاس هایی حاضر شوند که دانش آموزان خود حضور نمی یابند و مدیران خود نیز در مدارس حضور ندارند.

معلمان گلایه مند از این وضعیت، خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند که به سراغ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان رفتیم و صحبت های او را شنیدیم.

معصومه خدابنده لو اظهار کرد: باید موردی عنوان شود که مدیران کدام مدارس معلمان را اجبار به حضور در مدارس کرده اند چراکه تاکنون با چنین مسئله ای برخورد نکردیم و می توان گفت که اصلا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید مدیر و معاونین در مدارس حضور داشته باشد چون ممکن است مراجعه کننده مدارک و یا گواهی نیاز داشته باشد گفت: مدیر مدرسه موظف به حضور در مدرسه است تا پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری برای حضور معلمان در مدارس نیست/ مدیران حق اجبار ندارند

اجباری برای حضور معلمان در مدارس نیست/ مدیران حق اجبار ندارند