مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 14:452020-11-12اقتصادي

عملیات اجرایی سد «خرم رود» تویسرکان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


عملیات اجرایی سد «خرم رود» تویسرکان هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرا به صورت فایناس به بخش خصوصی واگذار شده است.

- همدان - استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی سد خرم رود تویسرکان هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرا به صورت فایناس به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید سعید شاهرخی روز پنج شنبه در سفری به شهرستان تویسرکان ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرا جلسه ای با مدیران این شهرستان برگزار کرد.

استاندار همدان در بازدید از سد خرم رود تویسرکان گفت: سد خرم رود هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از پروژه های حوزه وزارت نیرو است که با همکاری بخش خصوصی در دست اجراست.

شاهرخی بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: این پروژه با وجود محدویت های ناشی از تحریم ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است.

سال آینده سد خرم رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح می شود وی با اشاره به بکارگیری 170 نفر نیروی انسانی و 70 دستگاه ماشین آلات در اجرای این طرح افزود: با این پیشرفت فیزیکی پروژه امیدواریم سال آینده سد خرم رود آبگیری و سال بعد از آن افتتاح شود.

استاندار همدان گفت: همدان از استان های پیشگام کشور در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی است که یک نمونه آن سد خرم رود تویسرکان است که به صورت فاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سد «خرم رود» تویسرکان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عملیات اجرایی سد «خرم رود» تویسرکان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد