مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-12اقتصادي

تجهیز 230 مرکز فرهنگی تاریخی به سیستم فروش بلیت الکترونیکی


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایران گردی و جهان گردی گفت: 230 مرکز فرهنگی تاریخی مجهز به سیستم روش بلیت الکترونیکی شدند، قرار است 12 مرکز باقیمانده نیز تا هفته آینده به این سیستم تجهیز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاون توسعه مدیریت و معاون صنایع دستی حدود پنج ساعت از شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهان گردی بازدید کرد و در روند اجرای جزییات طرح های این شرکت قرار گرفت.

خشایار نیکزادفر در خصوص پروژه های شرکت مادر تخصصی ایران گردی و جهان گردی گفت: مجموعه ای به صورت مشارکتی سال گذشته با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

شکل گیری اولیه این مجموعه برای راه اندازی سیستم فروش بلیت الکترونیکی بود.

یکی از پروژه های این مجموعه که به شکل مشارکتی با یکی از بانک ها در حال انجام است، سیستم فروش بلیت الکترونیکی در سراسر کشور بوده که سال گذشته از 242 مرکز فرهنگی تاریخی که تحت پوشش وزارتخانه است 70 مرکز از 16 استان مجهز به سیستم فروش بلیت الکترونیک شد و تاکنون نیز 230 مرکز از 28 استان مجهز به این سیستم شده اند.

او افزود: از جمله مزایا سیستم فروش بلیت الکترونیکی در مراکز فرهنگی تاریخی می توان به شفافیت مالی، جلوگیری از تقلب و سو استفاده و مصرف بی رویه کاغذ، امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 230 مرکز فرهنگی تاریخی به سیستم فروش بلیت الکترونیکی

تجهیز 230 مرکز فرهنگی تاریخی به سیستم فروش بلیت الکترونیکی