مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-12اقتصادي

هشدار بانک مرکزی نسبت به سودجویی با عنوان شرکت های مشاوره وام و تامین سرمایه


روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی افراد سودجو تحت عنوان شرکت‌های مشاوره وام و تأمین سرمایه در آگهی‌های خود که نام برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز درج شده است با وعده‌های متقلبانه به جذب مشتری، اخاذی و کلاهبرداری از افراد ناآگاه اقدام می‌کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، از مدت‌ها قبل برخی اشخاص حقیقی و حقوقی سودجو با درج آگهی‌هایی همچون پرداخت تسهیلات در قبال سند ملکی، اخذ وام بانکی فوری و بدون نوبت، خرید و فروش وام های بانکی از جمله وام ازدواج، تأمین سرمایه شغلی و.

در روزنامه های کثیرالانتشار کشور، به تبلیغات در زمینه انجام امور بانکی می پردازند و در این راه از عدم آگاهی افراد، سوء استفاده کرده و موجبات ضرر و زیان مادی و معنوی را برای آنان فراهم می‌کنند.

براساس گزارش‌های واصله و بررسی‌های به عمل آمده، در سال‌های اخیر و با گسترش دامنه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در کشور، بستر تبلیغات و سوء استفاده برای این اشخاص مهیاتر شده و با استفاده از عناوین فریبنده مانند شرکت مشاوره وام و تأمین سرمایه و درج نام بانک‌ها و موسسات اعتباری در آگهی های خود، نسبت به جذب مشتری اقدام می‌کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بانک مرکزی نسبت به سودجویی با عنوان شرکت های مشاوره وام و تامین سرمایه

هشدار بانک مرکزی نسبت به سودجویی با عنوان شرکت های مشاوره وام و تامین سرمایه