مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-12سياسي

آغاز طرح پنج شنبه های قرآنی در زندان های البرز


نخستین محفل انس با قرآن از طرح پنجشنبه های قرآنی در حسینیه ندامتگاه فردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، نخستین محفل انس با قرآن از طرح پنجشنبه های قرآنی ظهر پنجشنبه با حضور مدیر کل زندان های استان، ملازاده مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، گلدوست مسئول دارالقرآن سپاه، قراء ممتاز استانی و کشوری و همچنین حضور پرشور مددجویان زندان فردیس در حسینیه ندامتگاه فردیس برگزار شد.

در این جلسه نورانی و معنوی جمعی از قاریان برتر استان و کشور و نیز زندانیان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند که مورد استقبال و تشویق حاضرین قرار گرفت.

در بخشی از این نشست قرآنی اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان البرز با ابراز خرسندی و اعلام تقدیر و تشکر از این حرکت تأثیرگذار اظهار کرد: یقیناً قرآن به عنوان کلام وحی، شفابخش همه دردها و شاه کلید درهای بسته و برآورده کنند همه حوائج بشری است که باید در سطح زندان های استان قرائت قرآن و فرهنگ قرآنی ترویج و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: در اجرای این امر مهم باید از ظرفیت های قاریان استان و نهادها و دستگاه های مرتبط با امر قرآن مانند؛ سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج مستضعفان، سازمان دارلقرآن و … استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح پنج شنبه های قرآنی در زندان های البرز

آغاز طرح پنج شنبه های قرآنی در زندان های البرز