مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-12پزشكي

شیوع کرونا سبب کاهش پیوند کلیه شد


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پس از شیوع کرونا و افزایش قیمت شاهد محدودیت هایی در پیوند کلیه در استان زنجان بودیم که سبب کاهش آن شده است.

- مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان: شیوع کرونا سبب کاهش پیوند کلیه شد ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پس از شیوع کرونا و افزایش قیمت شاهد محدودیت هایی در پیوند کلیه در استان زنجان بودیم که سبب کاهش آن شده است.

محمدرضا طهماسبی پیش از ظهر امروز (22 آبان ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، در محل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، با اشاره به برنامه های هفته حمایت از بیماران کلیوی ایران، اظهار کرد: شعار امسال هفته حمایت از بیماران کلیوی ایران کرونا فرصتی برای همدلی با بیماران کلیوی است و با توجه به شیوع کرونا بازارچه همدلی به صورت مجازی در آدرس الکترونیکی https://zanjankf.

ir برای حمایت از بیماران کلیوی و خانواده های آنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و دیالیزی به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند، افزود: با توجه به اینکه وضعیت این بیماران مدام در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا سبب کاهش پیوند کلیه شد

شیوع کرونا سبب کاهش پیوند کلیه شد