مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-12سياسي

گناوه و دیلم در انتظار احداث چهارمین راه ارتباطی بوشهر به فارس


محور گناوه به میشان چهارمین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس است که با تکمیل آن فاصله مناطق شمالی این استان به فارس 100 کیلومتر کمتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه جاده گناوه به میشان، کاهش آلودگی زیست محیطی در مسیرهای پرترافیک استان، کاهش بار ترافیکی راه های جنوب کشور و کوتاه شدن مسیر بندر گناوه به فارس را از مزیت های احداث این جاده ذکر کرد و اظهار داشت: دولت باید بودجه لازم برای تکمیل این پروژه را در لایحه بودجه 1400 پیش بینی کند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه های مردم از تعطیلی این پروژه در سال های گذشته اذعان کرد: مردم گلایه ها و توقعات به حقی دارند، توقف سه ساله احداث این جاده مشکلات و خطرات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

جمیری ادامه داد: برای برطرف شدن مشکلات دسترسی به برخی از روستاها پنج کیلومتر ابتدایی این جاده در بندر گناوه باید به سرعت زیرسازی و آسفالت شود.

تکمیل جاده گناوه به میشان نیازمند 600 میلیارد اعتبار مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست خواستار همکاری نمایندگان استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برای تخصیص بودجه جهت تکمیل این طرح در لایحه بودجه 1400 شد و اذعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه و دیلم در انتظار احداث چهارمین راه ارتباطی بوشهر به فارس

گناوه و دیلم در انتظار احداث چهارمین راه ارتباطی بوشهر به فارس