مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-12پزشكي

تامین داروهای بیماران «پیوندی کلیه» با مشکلاتی مواجه شده است


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود برای تامین داروهای مورد نیاز بیماران کلیوی به ویژه پیوندی ها گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته حمایت از بیماران کلیوی اظهار کرد: این هفته با شعار کرونا، فرصتی برای همدلی با بیماران کلیوی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان جمع بندی اقدامات سالانه و ارائه گزارش این عملکرد به مردم از جمله خیران را از برنامه های هفته بیماران کلیوی دانست و افزود: شرایط خاص مراکز درمانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، موجب شد تا بیماران دیالیزی بیمارستان ولی عصر زنجان به محل انجمن مراجعه کنند که این اقدام در راستای کاستن بار بیماران در محیط بیمارستان و همچنین انتقال بیماران به یک محیط آرام و باکیفیت انجام شد.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت در ارائه خدمات به بیماران جامعه هدف افزود: این ارتقای کیفیت برای بیماران دیالیزی به دلیل خاص بودن شرایط آن ها بیشتر لحاظ می شود، ضمن اینکه تلاش می شود به معیشت بیماران هم کمک شود.

طهماسبی تعداد پرونده های فعال درمانی در انجمن را 2 هزار مورد اعلام و تصریح کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، تنها انجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین داروهای بیماران «پیوندی کلیه» با مشکلاتی مواجه شده است

تامین داروهای بیماران «پیوندی کلیه» با مشکلاتی مواجه شده است