مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-12اقتصادي

62 میلیارد تومان اعتبار برای زباله سوز ساری هزینه شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تخصیص 62 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه زباله سوز ساری گفت: برای تکمیل آن مشکل اعتباری نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری ساری با بیان اینکه پیگیری و مدیریت منجر به اتمام برخی پروژه ها و کارها خواهد شد از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا برای بهره برداری پروژه ها در زمان مقرر پیگیری لازم را داشته باشند.

وی درباره پروژه تعریض محور ساری - تاکام گفت: 17 کیلومتر از محور ساری - تاکام عملیاتی شده و چهار کیلومتر دیگر از محور باقی مانده که در مرحله انتخاب پیمانکار و مناقصه است.

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از زیرگذر سنگ تراشان که از نقاط حادثه خیز ساری بوده با توجه به رفع موانع موجود می بایست تا دهه فجر به اتمام برسد.

رازجویان درباره زباله سوز سازی نیز با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی زباله سوز ساری قابل ملاحظه است، افزود: تاکنون 62 میلیارد اعتبار نقدی و 1/5 میلیارد دلار برای خرید تجهیزات هزینه شده است و برای تکمیل زباله سوز ساری مشکلی نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: احداث و اتصال راه دسترسی شهرک صنعتی ساری برای حفظ ایمنی راه در دستور کار قرار گرفته و سه کیلومتر از شش کیلومتر از این محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 میلیارد تومان اعتبار برای زباله سوز ساری هزینه شده است

62 میلیارد تومان اعتبار برای زباله سوز ساری هزینه شده است