مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-12اقتصادي

فروش دل، جگر، سنگدان و پای مرغ در کاشان بالا رفته است


مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ داران کاشان گفت: بعد از گران شدن گوشت مرغ فروش دل، جگر، سنگدان و پای مرغ شدیداً فروش آن ها بالا رفته است، قدرت خرید مردم پایین آماده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، بعد از گران شدن اقلام اساسی مردم، قیمت گوشت قرمز و گوشت سفید هم بالا گرفت به نحوی که اقشار ضعیف جامعه از خرید این اقلام ناتوان هستند این روزها قیمت گوشت مرغ سیر صعودی گرفته است به نحوی که از 9 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده و افراد ضعیف در مناطق کم برخوردار از خرید گوشت مرغ و گوشت قرمز عاجز هستند و مجبورند از پای مرغ، دل و جگر مرغ برای مصرف استفاده کنند؛ افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز باعث شده است که اسکلت، دل جگر مرغ وارد سفره افراد بی بضاعت شود.

گزارش میدانی خبرنگار فارس در کاشان نشان می دهد بعد از گران شدن گوشت مرغ و گوشت قرمز خرید این قلم جنس به شدت کاهش داشته است اما به جای آن استخوان گوسفند و دل، جگر و پای مرغ را تهیه و استفاده می کنند.

یکی از فروشندگان پروتیینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه با گران شدن مرغ افراد ضعیف توان خرید ندارند، اظهار کرد: متأسفانه این خبر واقعیت دارد و مشتریانی که از قبل از ما مرغ خرید می کردند در حال حاضر از پای مرغ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دل، جگر، سنگدان و پای مرغ در کاشان بالا رفته است

فروش دل، جگر، سنگدان و پای مرغ در کاشان بالا رفته است