مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-12اقتصادي

ورود هواپیماهای کوچک به کشور تسهیل می شود


باید هرچه سریع تر شرایط ایجاد و فعالیت هوانوردی عمومی در کشور را تسهیل و امکان ورود هواپیماهای کوچک به کشور را فراهم کنیم.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: باید هرچه سریع تر شرایط ایجاد و فعالیت هوانوردی عمومی در کشور را تسهیل و امکان ورود هواپیماهای کوچک به کشور را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در نخستین جلسه کمیته مشترک هوانوردی عمومی که با حضور اعضای کمیته تشکیل شد، اظهار داشت: هوانوردی عمومی امروز یک نیاز و یک اولویت برای کشور است و چنانچه خواهان رشد صنعت و فعال شدن تمامی فرودگاه ها و اتصال آن به مراکز استان ها هستیم باید هوانوردی عمومی را فعال کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اشتغالزایی هوانوردی عمومی گفت: هوانوردی عمومی همانند یک مزرعه است که امروز در آن بذری می کاریم و در آینده از میوه آن بهره مند می شویم.

کاپیتان دهقانی زنگنه با اشاره به مغفول ماندن صنعت هوانوردی عمومی در کشور افزود: از سال 1337 هوانوردی عمومی در کشور سابقه داشته و ما باید هرچه سریع تر شرایط ایجاد و فعالیت هوانوردی عمومی در کشور را تسهیل و امکان ورود هواپیماهای کوچک به کشور را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هواپیماهای کوچک به کشور تسهیل می شود

ورود هواپیماهای کوچک به کشور تسهیل می شود