مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:352020-11-11سياسي

دورکاری مصوبه دولت است/ مدیران استان سمنان جسارت اجرا ندارند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه دورکاری با هر میزانی از تناسب کارمندان مصوب دولت و بلامانع است، گفت: - مدیران استانی جرئت و جسارت اجرای آن را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه خوبی انجام شود همچنین جلسات گروهی با ادارات برای رصد فعالیت های پروتکل های و ارائه پیشنهادات بهینه در سطح استان برگزار می شود.

سعدالدین با بیان اینکه یکی از کار ویژه های کمیته ادارات و سازمان های ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، اطمینان از اجرای درست مصوبات ستاد در ادارات است، گفت: تاکید ما این است که از همه ظرفیت دستگاه های اداری برای خدمت رسانی استفاده شود و هیچ کجا تاکید نشده که فعالیتی در دوران کرونا تعطیل شود و لذا باید خدمات از سوی مدیران حتی با اصلاح فرایندها و ارتقای خدمت رسانی نسبت به قبل، انجام شود.

وی با بیان اینکه بانک ها به دلیل سطح گستره ای که دارند در زمینه مقابله با کرونا نیازمند توجه بیشتر هستند، ابراز کرد: با بانک های سطح استان در راستای مسائل بهداشتی، ترویجی، آموزشی، قرنطینه، غربالگری، ضدعفونی و … پیگیری شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری سمنان از تعیین یک بازرس در هر اداره برای اجرای مصوبات ستاد کرونا خبر داد و بیان کرد: این بازرس همچنین روند رسیدگی به مصوبات و دستورالعمل های حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری مصوبه دولت است/ مدیران استان سمنان جسارت اجرا ندارند

دورکاری مصوبه دولت است/ مدیران استان سمنان جسارت اجرا ندارند