مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:002020-11-11اقتصادي

اجرای عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی/ مباحث معدن استان سمنان پیگیری می شود


رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اجرای عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی خبر داد و گفت: مباحث مربوط به معدن در استان سمنان به صورت تخصصی در سازمان زمین شناسی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا شهیدی امشب در جلسه ویدئوکنفرانسی پیگیری موارد و مباحث استان سمنان در بخش صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: تلاش داریم تا با پیگیری های جدی، مشکلات استان را در بحث صنعت، معدن و تجارت بررسی و برطرف کنیم.

او گفت: مباحث مربوط به معدن استان سمنان را به صورت تخصصی در زیرمجموعه این معاونت پیگیری و بررسی و مباحث صنعت و تجارت را نیز به وزیر و معاونت های مربوطه انتقال خواهیم داد.

رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور افزود: در حوزه معدن و زمین شناسی در استان، اقدامات مطلوب و مؤثری توسط این سازمان صورت گرفته است.

شهیدی بیان کرد: عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی یکی از اقدامات مطلوب و ارزنده بود که استان سمنان در کشور جزو اولین استان ها در اجرای این عملیات است.

او گفت: در خصوص کویر حاج علی قلی نیز با همکاری استانداری سمنان، معادن از طریق مزایده در آینده به بخش خصوصی و سرمایه گذار واگذار می شود.

رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: همچنین امید داریم تا با همکاری ویژه با استانداری سمنان، در بحث آب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی/ مباحث معدن استان سمنان پیگیری می شود

اجرای عملیات برداشت ژئوفیزیک هوایی/ مباحث معدن استان سمنان پیگیری می شود