مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 19:452020-11-11سياسي

میکروبی به نام ترامپ از سر مردم دنیا رفع شد


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اعتماد به جوان ها و تکیه بر داشته های داخلی، دشمن را شکست دهیم.

- ایسنا/قم رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اعتماد به جوان ها و تکیه بر داشته های داخلی، دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام مجتبی ذالنور امروز در جلسه شورای اداری استان که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ویروس ویرانگر و منحوس زحمات زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده است و این عزیزان با تلاش با این ویروس مقابله می کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: قم به دلیل موقعیتی که دارد امکان قرنطینه شدن را ندارد و باید مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند، این شهر در مسیر اتصال 17 استان قرار دارد و به دلیل زائرپذیری از ویژگی هایی برخودار است و قطعا کنترل وضعیت این شهر فشار مضاعفی برای مسئولان دارد.

وی تصریح کرد: با همه این دشواری ها، این عملکرد راضی کننده است و اگر چه مردم مشکلات زیادی دارند اما مسئولان نیز همه توان را به کار برده اند و امید است با مهربانی و و عطوفت و لطف و عنایت الهی بتوان این شرایط را سپری کرد.

ذالنور بیان کرد: صبر و مقاومت ها نتیجه می دهد و اگر چه زمان می برد اما می توانیم با اعتماد به جوان ها و تکیه بر داشته های داخلی و امید نبس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروبی به نام ترامپ از سر مردم دنیا رفع شد

میکروبی به نام ترامپ از سر مردم دنیا رفع شد