مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:502020-11-11حوادث

دستگیری راهزنان مسلح جاده های خوزستان


هشت نفر سارق مسلح که در قالب یک باند در جاده‌های استان اقدام به راهزنی می‌کردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت مسلحانه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدام تخصصی، اعضای این باند هشت نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفا سارقان اعزام شدند.

سردار صالحی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان ،مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو 405 و سه دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری راهزنان مسلح جاده های خوزستان

دستگیری راهزنان مسلح جاده های خوزستان