مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:102020-11-11بين الملل

آغاز عملیات احداث خط دوم انتقال آب از برج آبگیر سد یامچی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از آغاز عملیات احداث خط دوم انتقال آب از برج آبگیر سد یامچی تا تصفیه خانه آب شرب اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از آغاز عملیات احداث خط دوم انتقال آب از برج آبگیر سد یامچی تا تصفیه خانه آب شرب اردبیل خبر داد.

عباس جنگی مرنی 21 آبان در بازدید از خط انتقال آب سد یامچی اظهار کرد: عملیات احداث خط دوم انتقال آب از سیستم برج آبگیر سد یامچی، حد فاصل شیرخانه مورد احداث در پایین دست سد یامچی تا تصفیه خانه آب شرب اردبیل به طول بیش از یک هزار و 500 متر طی عملیات لوله گذاری با لوله های فولادی به قطر داخلی 1400 میلیمتر به عنوان جایگزین لوله های بتنی فعلی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث خط دوم انتقال آب از سد یامچی، هم با در نظر گرفتن پدافند غیرعامل و به دلیل استهلاک چندین ساله خط انتقال بتنی در حال بهره برداری فعلی، از اهمیت ویژه ای برای انتقال آب خام انتقالی از برج آبگیر سد یامچی به تصفیه خانه آب شرب اردبیل، برخوردار است و شرکت آب منطقه ای اردبیل در تلاش است با تامین مالی لازم، اجرای این پروژه را به اتمام برساند.

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل نیز در این بازدید گفت: مبلغ قرارداد عملیات اجرایی این پروژه و تهیه اقلام 200 میلیارد ریال و زمان اجرای آن قریب به یک سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث خط دوم انتقال آب از برج آبگیر سد یامچی

آغاز عملیات احداث خط دوم انتقال آب از برج آبگیر سد یامچی