مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-11سياسي

آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر


شهردار یاسوج از آمادگی کامل شهرداری های استان برای مقابله با وقوع سیل و آبگرفتگی ها خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم عصر امروز در نشست ستاد کرونا ی استان به نمایندگی از شهرداری های استان گفت: تمامی شهرداری های استان برای بارندگی معابر نسبت به پاکسازی معابر و جداول در معابر اصلی شهر اقدام کردند .

مقدم در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده شهرداری یاسوج در راستای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر مرکز استان گفت : بر اساس تجربه بدست آمده از سال های گذشته نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شد که بالغ بر 100 نقطه آسیپ پذیر اعلام شد .

  شهردار یاسوج عنوان کرد: یکی از مهمترین نقاط آسیب پذیر در زمان بارندگی محله بختیاری ها یا همان خیابان سردار شهید صیاد شیرازی بود که با اقدامات صورت گرفته در بارندگی های آتی کمترین مشکلات را خواهند داشت .

مقدم اظهار داشت: بیش از یکصد نیروی کاردان شهرداری در بخش های خدماتی ، حمل و نقل و آتش نشانی امروز بصورت آماده باش بحث رفع آبگرفتگی و خالی کردن چاله ها را به جد انجام دادند.

مقدم افزود: این معضلات زمان بارندگی در همه شهرها وجود دارد ، اما برای رهایی از آن به مشارکت مردم نیاز داریم بزرگترین مشکل ما گرفتگی جداول هست که از رها سازی و آبراهه ها و همچنین نخاله هایی که به درون آن ریخته می شود نشات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر

آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر