مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:302020-11-11ورزشي

فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و جهان


پس از شکایت به دادگاه جهانی مقرر شد هر دو رییس فدراسیون ایران و جهان، در یک ماه فرصت به توافق برسند تا این توافق نیز ملاک رأی دادگاه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش میر اسماعیلی بعد از ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت جودو خوزستان، با بیان اینکه دادگاه جهانی حکمیت شهریورماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این یک ماه نیز مذاکرات فراوانی گرفت اما فدراسیون جهانی یک شرط مغایر با منشور المپیک و اساس نامه عنوان کرد و روی این قضیه مُصر ماند و ما نیز حقیقتاً این شرط را مغایر با اساس نامه دانستیم.

وی با بیان اینکه با پایان فرصت یک ماهه منتظر رأی دادگاه هستیم، افزود: امید می رود که شرایطی پیش بیاید که جمعیت 90 هزار نفری جامعه جودوی ایران، فدای یک ورزشکار نشود و امید است رأی صادره برای کشور ما عادلانه باشد.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: از شهریورماه سال گذشته که این تعلیق بر ما حاکم شد، تلاش کردیم از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و سعی داشتیم جامعه جودو را در بحث همگانی و افزایش جمعیت پیش ببریم و باورم این است که در این زمینه موفق عمل کردیم.

میر اسماعیلی با بیان اینکه هنوز در زمینه برگزاری لیگ جودو ایران تصمیم گیری نکردیم، اظهار کرد: قصد داریم اسفندماه امسال مسابقات کاتا را در بخش آقایان و بانوان به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و جهان

فرصت یک ماهه برای توافق روسای جودوی ایران و جهان