مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-11اقتصادي

زنجان کمبود روغن مایع ندارد


نایب رییس اتحادیه خوارو بار فروشان و لبنیات استان زنجان در رابطه با کمبود روغن مایع در سطح استان گفت: ما در سطح استان کمبودی از بابت روغن مایع نداریم و تقریبا استان به اشباع رسیده است.

- ضرغام کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: الحمدالله کمبودی از لحاظ روغن در سطح استان وجود ندارد.

نایب رییس اتحادیه خواروبار فروشان و لبنیات استان زنجان تصریح کرد: تا به امروز حدود 50 تن روغن لادن از طریق شرکت طلوع پخش در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع روغن طی امروز در سطح استان افزود: با همکاری سپاه یک دستگاه خودروی سنگین در اختیار اتحادیه قرار داده شده است که امروز در حدود 150 تن روغن در استان توزیع کنیم.

کرمی در رابطه با اشباع روغن مایع در استان زنجان گفت: ما در سطح استان کمبودی از بابت روغن مایع نداریم و تقریبا استان به اشباع رسیده است.

نایب رییس اتحادیه خواروبار فروشان و لبنیات استان زنجان با اشاره به اینکه روغن مایع در استان به اشباع رسیده است افزود: اگر احساس کنیم که کمبودی در استان زنجان وجود دارد حدود 150 تن روغن مایع جهان وجود دارد که در سطخ استان توزیع خواهد شد.

وی در رابطه با نیاز کاذب مردم استان زنجان در خصوص روغن مایع گفت: مردم نگران نباشند اگر کمبودی در سطح استان باشد ما می توانیم از روغن مایع جهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان کمبود روغن مایع ندارد

زنجان کمبود روغن مایع ندارد